AVAIN MUUTOKSEEN TYKY-PÄIVÄ

Tyky-päivä voi olla hassunhauskaa yhdessä tekemistä, hampaat irvessä treenaamista ja kaikkea siltä väliltä. Axon Lifen tykypäivä mahdollistaa osallistujille kurkistuksen omaan henkilökohtaiseen hyvinvointiin. Se tarjoaa myös konkreettisia ideoita ja ohjeita, millä osa-alueilla ja miten jaksamista ja kuntoa voisi kohottaa jatkossa. 

Kurkista omaan henkilökohtaiseen hyvinvointiin.

Päivä rakentuu kolmesta osasta: oman henkilökohtaisen fyysisen tilanteen kartoituksesta, luennosta ja käytännön harjoituksista ja ohjauksesta. Kaikki kolme osaa täydentävät toisiaan. Kehonkartoitus tai koostumusmittaus kertoo faktaa oman kehon tilanteesta.
Luennolla käydään lyhyesti läpi eri liikunta-, lihaskunto- ja kehonhuollon harjoitusten vaikutusta kehoon ja liikuntaosuudessa näitä osioita harjoitellaan käytännössä.  Lisäksi luennolla käydään läpi syömiseen ja ruokailurytmiin liittyviä asioita ja annetaan vinkkejä, miten muutosten tekemisen voi aloittaa pala kerrallaan.

Tyky-päivän jälkeen jokaisella osallistujalla on vähintään yksi konkreettinen asia ja keinoja, jota muuttamalla omaa hyvinvointia voi lisätä.
Kurkista omaan henkilökohtaiseen hyvinvointiin – tilaa tyky-päivä! Voit hyödyntää päivän kartoitukset jatkovalmennuksessa suoraan.

Päivän kesto n. 3-4h

Päivän aloitus

Kehon Ikä- kartoitus/Kehonkoostumusmittaus

Luento

Liikunta
  • Hikiliikunnan vaikutukset
  • Lihaskuntoharjoittelu
  • Kehonhuolto
Ravinto
  • Hikiliikunnan vaikutukset
  • Lihaskuntoharjoittelu
  • Kehonhuolto

Liikuntaosuus

Pitää sisällään kolme eri osiota:
  • Hikiliikunta (30 min)
  • Lihaskunto (30 min)
  • Kehonhuolto (30 min)

Palaute Kehon Ikä – kartoituksista/Kehonkoostumusmittauksista

Päivän päätös

AXON LIFE OY 
Länsikatu 15, 80110 Joensuu

Pekka Sorsa
pekka.sorsa@axonlife.fi   |   045 326 5522


© 2015 AXON LIFE OY